هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان
هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان

نمایش دادن کد لوگوی وبلاگ در وبلاگ

بعضی از دوستان سوال کرده بودند که چگونه میتوانیم کد لوگوی خود را به وبلاگ به گونه ای اضافه کنیم که کاربران بتوانند براحتی کد لوگو را بردارند و در وبلاگ خود قرار بدهند.اگر شما هم میخواهید لوگو و کد لوگوی خود را به وبلاگتان اضافه کنید ابتدا کد زیر را مطابق دستورالعملی که در ادامه میآورم ویرایش کنید و سپس تمام کد را در وبلاگ خود قرار دهید


شما میبایست ابتدا کد بالا را ویرایش کنید یعنی به جای بعضی از عبارات کد بالا عباراتی که گفته خواهد شد را وارد کنید و بعد از اتمام ویرایش تمام کد را در وبلاگ خود ( در جایی مانند کدهای اختصاصی کاربر در بخش تنظیمات وبلاگ و یا در جایی مناسب از بخش ویرایش قالب) وارد نمایید . البته بهتر است که قبل از هر کاری کد بالا را در یک محیط بزرگتر کپی کرده تا تسلط بیشتر روی آن داشته باشید و سپس آنرا ویرایش کرده و در وبلاگتان وارد کنید(از آنجا که اگر من کد را به گونه ای دیگر در اختیار شما قرار میدادم محتوای کد تغییر پیدا میکرد من مجبور شدم این کد را به صورت بالا به شما ارایه کنم)

همچنین دقت کنید که بعضی از عبارتها دو بار از شما خواسته شده که جایگزین کنید و هر دوبار هم باید شبیه هم باشند

ابتدا به جای آدرس عکس در دو جا در کد بالا آدرس اینترنتی مربوط به تصویر لوگوی خود ( مانند : http://www.yoursite.com/logo.gif ) را وارد نمایید و به جای عبارت متن جایگزین در دو جا عبارتی مانند عنوان وبلاگتان(مثلا:  هاتف۳۱۳) را وارد نمایید که این عبارت با قرار گرفتن نشانگر ماوس بر روی لوگو به صورت baloon tip نمایش داده خواهد شد و نیز اگر به هر دلیلی تصویر به نمایش در نیاید یا لود نشود این عبارت جایگزین تصویر خواهد شد . و به جای عبارت آدرس سایت شما آدرس اینترنتی وبلاگ خود مانند (http://yourblogname.blogsky.com ) را وارد نمایید. بقیه ی عبارات را بدون تغییر باقی بگزارید.

دقت کنید که وقتی عبارتها را جایگزین میکنید ابتدا عبارتهای خواسته شده را پیدا کنید سپس با کشیدن ماوس بر روی آنها ، بدون یک حرف اضافه یا کمتر عبارات را جایگزین کنید و هنگامی که از شما آدرس اینترنتی جایی خواسته میشود باید عبارت ( http://www )در ابتدای آدرس قرار داشته باشد.

یک نکته که حائض اهمیت است:شما در انتهای کدی که در  بالا قرار داده شده دو عدد ۱۲۰ و۹۰ را مشاهده میکنید که این اعداد پیش فرض میباشند  این اعداد سایز لوگو یا بنرتان را هنگام نمایش در وبلاگتان مشخص میکنند شما با توجه به اندازه لوگو یا بنرتان آنها را جایگزین کنید.

حال که تمام عبارات گفته شده را جایگزین کردید میتوانید تمام کد را در محل مورد نظرتان کپی کنید(مثلا بخش کدهای اختصاصی کاربر در بخش تنظیمات کاربر) تا لوگو و کد لوگوی شما در اختیار همگان قرار گیرد.در آخر شما باید تصویری همانند لوگوی بنده که در انتهای ستون سمت راست قرار گرفته مشاهده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد