هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان
هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان

ظهور پدیده ناخوشایند در نمایشگاه قرآن امسال+ عکس

چند سالی است که این نمایشگاه در مصلی امام (ره) برگزار می شود. جدای از نواقص همه ساله این نمایشگاه اعم از نبود لوازم گرمایشی و سرمایشی، نبود محتوا در برخی بخش ها و غیره امسال پدیده جدیدی در کنار نمایشگاه قرآن ظهور پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، نمایشگاه بین الملی قرآن کریم همه ساله در تهران برگزار می شود و علاقه مندان به قرآن کریم را به سوی خود می کشد.
چند سالی است که این نمایشگاه در مصلی امام (ره) برگزار می شود. جدای از نواقص همه ساله این نمایشگاه اعم از نبود لوازم گرمایشی و سرمایشی، کمبود محتوا در برخی بخش ها و غیره امسال پدیده جدیدی در کنار نمایشگاه قرآن ظهور پیدا کرده است.
بازدید کنندگانی که از در مترو شهید بهشتی برای ورود به نمایشگاه بین المللی استفاده می کنند، به محض وارد شدن به محوطه مصلی، با سالن سرپوشیده ای مواجه می شوند که انبوهی از غرفه های عرضه کالا را در درون خود جای داده است.
در این نمایشگاه که با عنوان «طرح ویژه ضیافت رمضان» در حال برگزاری است، غرفه های عرضه مواد غذایی و اقلام مورد نیاز خانوار در ماه مبارک رمضان عرضه می شود.
نابر این گزارش، نکته قابل توجه در برگزاری این نمایشگاه، همزمانی و هم جواری آن، با نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است. به دلیل نوع طراحی سالن عرضه محصولات، بازدید کنندگان نمایشگاه قرآن بعضا مجبور هستند برای رسیدن به صحن اصلی مصلی و محل برگزاری نمایشگاه قرآن، از میان این غرفه ها و ازدحام جمعیت عبور کنند.
مساله بعدی حجاب نامناسب برخی از بانوان غرفه دار است که به هیچ وجه با شان مکان مصلی امام خمینی سازگاری ندارد و باعث تعجب برخی از بازدید کننگان شده است.
همچنین تعدادی از غرفه های این نمایشگاه اقدام به عرضه مواد غذایی ماننده زیتون، خرما و غیره می کنند که از سوی خریداران نیاز به تست دارد. در همین حال برخی از متصدیان بدون توجه با ماه رمضان، مشتریان را به تست کردن این مواد قضایی دعوت می کنند!
با پیگیری خبرنگار مشرق مشخص شد که مسوولان برگزاری نمایشگاه عرضه کالا چندین بار از وزارت بازرگانی درخواست کرده اند که این نمایشگاه را قبل از ماه مبارک رمضان برگزار کنند که مسوولان با توجیه اینکه " نمایشگاه مخصوص ماه مبارک رمضان است" از این کار خودداری کرده است.
باید توجه کرد که حفظ شان قرآن و نمایشگاه بین المللی قرآن و همچنین مصلی حضرت امام (ره) بر همه مسوولان به ویژه متولیان فرهنگی لازم است اما در سایه بی توجهی مسوولان به این مساله، شاهد کم رنگ شدن حرمت قرآنی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نمایشگاه قرآن کریم هستیم.

 
 
 
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد