هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان
هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان

اعتراض جمعی از طلاب به اقدام عجیب صدا وسیما درحذف شبکه الکوثر

چندی است شبکه موفق الکوثر از پخش دیجیتال تلویزیونی برای داخل کشور حذف و شبکه آی فیلم با پخش سریال و فیلم جای آن را گرفته است.

صدای شیعه: چندی است شبکه موفق الکوثر از پخش دیجیتال تلویزیونی برای داخل کشور حذف و شبکه آی فیلم با پخش سریال و فیلم جای آن را گرفته است. حال سوال اینجا است که با وجود عدم محدودیت برای اضافه کردن کانالهای جدید دلیل اصلی حذف این شبکه مفید و به قول آقای سرافراز پرچمدار معارف اسلامی چیست؟ در ادامه اظهارات چندی قبل وی را درباره شبکه الکوثر می خوانید.
معاون برون‌مرزی صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران گفت، شبکه جهانی الکوثر پرچمدار معارف اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی برون‌مرزی؛ محمد سرافراز در مراسم تودیع و معارفه مدیران شبکه جهانی الکوثر و مدیرکل شبه قاره و شرق آسیا و گروه فرهنگ و معارف معاونت برون‌مرزی، تبلیغ و کار فرهنگی را از وظایف مهم این معاونت دانست و‌افزود،آگاهی بخشی و امیدواری به آینده باید در راس برنامه‌های برون مرزی باشد.

سرافراز با اشاره به شرایط خاص جمهوری اسلامی ایران در نظام بین‌المللی پس از انقلاب اسلامی گفت، به‌رغم همه تهدیدات در 32 سال گذشته، ایران در موقعیت خوبی قرار دارد و دشمنان نظام نتوانستند مانع پیشرفت‌های روز افزون کشور باشند.

معاون برون مرزی صداوسیما با بیان این‌که برنامه‌های شبکه جهانی الکوثر در جهت کمی و کیفی رشد خوبی داشته است، برگسترش فعالیت‌های رسانه‌ای این شبکه تاکید کرد و گفت، در حوزه مخاطب نباید لحظه‌ای ‌توقف داشت و برنامه‌ها شتاب بیشتری داشته باشد.

گفتنی است عده ای از طلاب عرب زبان با ارسال نامه هایی به سایت صدای شیعه نسبت به این مساله اعتراض کردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد