هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان
هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان

تبلیغات بی شرمانه کالاهای جنسی

متاسفانه چندیست فضای اینترنت از تبلیغات کالاهای شرم آور جنسی لبریز شده است.
در وهله اول مخاطب که تبلیغات را به صورت ایمیل یا از طریق تبلیغات معمولی دریافت کرده است تصور می کند این کالاها را باید بطور پنهانی خرید کند اما متاسفانه تقریبا تمام این تبلیغات دارای شماره تلفن برای فروش هستند.

فروش انواع قرصهای جنسی تا پیش از این مساله ای تعجب آور نبود اما فروش عروسکهای جنسی و مسایل بیشرمانه ای از این دست کاملا باور نکردنی است.
متاسفانه این فروشندگان به فیلمهای مستهجن نیز نام فیلم عاشقانه داده و مرتب آن را از طریق ایمیل یا سایتهای مختلف تبلیغ می کنند.
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم چندی پیش در این خصوص گفت:درحال حاضرانواع تبلیغات رنگی و بی‌شرمانه برای تبلیغ کالاهای "جنسی " به‌صورت علنی و آزادانه در سطح داروخانه‌های کشور انجام می‌شود و اگرجلوی این رویه غیراخلاقی گرفته نشود، مشخص نیست که در آینده بانیان این‌گونه از تبلیغات به چه سبک و شیوه‌های جدیدی برای تبلیغ این قبیل لوازم آرایشی و زیبایی روی خواهند آورد. 

سال گذشته قائم مقام وزیر بهداشت در امور بازرگانی گفت: گزارش‌هایی مبنی بر ورود و توزیع مانکن‌های جنسی به کشور داشته‌ایم اما هنوز نمی‌توانیم این خبر را تأیید کنیم با این حال از مراجع مختلف قانونی این موضوع را پیگیری کرده‌ایم و اگر از طریق شرکت‌های دارای مجوز باشد به سرعت با آن برخورد می‌کنیم.

ابراهیم متولیان افزود: گزارش‌هایی در مورد ورود مانکن‌های جنسی به کشور داشته‌ایم و به بخش بازرسی تجهیزات پزشکی اعلام کرده‌ایم که موضوع را پیگیری کند، اما بررسی‌های ما نشان می‌دهد که ورود این کالاها از مبادی قانونی نبوده است اما اگر مشخص شود که این کار از طریق شرکت‌های بهداشتی و تجهیزات پزشکی ثبت شده بوده است به شدت با آن برخورد می‌کنیم. 
اکنون این سوال جدی مطرح است که چرا هر چه زودتر با فروشندگان این نوع کالاها در اینترنت که شماره تلفن نیز ارایه می کنند انجام نمی گیرد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد