هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان
هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان

وضعیت نا امید کننده بوستان ولایت در شبهای ماه رمضان !

حالا اگر ناجا با برنامه های خلاف شئون اسلامی و اخلاقی که بنام کارهای فرهنگی انجام می گیرد، برخورد کند، می گویند که چرا خشونت به خرج می دهید و فرماندهان ناجا را توبیخ می کنند؟!

شبهای ماه مبارک رمضان ، ماه بندگی خدا اینک در شهر تهران رنگ و بوی دیگری گرفته است .
زمانی ساعاتی قبل از سحر  مردم به مساجد رفته و به دعا و مناجات مشغول بودند . بانگ اذان صبح در شهر می پیچید و فضا را عطرآگین می کرد اما اکنون . . .
به همت شهرداری تهران! تا پاسی از شب دختر و پسر با وضعیتی نامناسب در کنار یکدیگر می نشینند و به تقلید صدا و آواز موسیقی خوانندگان می نگرند دستی هم می زنند !
بوستان ولایت! همانجایی که میلیاردها تومان هزینه شد تا در زمان مقرر روبان افتتاحش پاره شود این شبها شاهد برگزاری مراسمی است که به مناسبت ماه مبارک رمضان! هر شب مردم خداجوی جنوب تهران را به وجد می آورد! 

حاج منصور ارضی در مراسم مناجات سحر در مسجد ارک ضمن انتقاد به برگزاری اینگونه مراسم ها توسط شهرداری تهران گفت: در بعضی بوستان های تهران از جمله بوستان ولایت به نام ولایت تا پاسی از شب، مثلاً کار فرهنگی می کنند. آیا اختلاط زن و مرد نامحرم با آن وضع حجاب و...کار فرهنگی است؟! آیا آن برنامه هایی که در ماه شعبان در بوستانها برگزار گردید کار فرهنگی بود؟!

وی افزود: آن وقت اگر عده کثیری از جوانان مؤمن و خداجو تا پاسی از شب در مساجد و هیئات، در پی اجرای مراسم دعا و مناجات باشند، می گویند که این کار باعث ایجاد مزاحمت برای همسایه ها و دیگران می شود!!!

حاج منصور ارضی در پایان، ضمن تأکید بر انجام وظیفه قانونی و شرعی نیروی انتظامی افزود: حالا اگر ناجا با برنامه های خلاف شئون اسلامی و اخلاقی که بنام کارهای فرهنگی انجام می گیرد، برخورد کند، می گویند که چرا خشونت به خرج می دهید و فرماندهان ناجا را توبیخ می کنند؟!

هر چند ظاهرا اعتقاد مدیران شهری به برپایی اینگونه مراسم ها بوده و این شیوه را موثر تر دانسته اند! اما انتظار می رفت در ماه مبارک رمضان که دست و پای ابلیس بسته است آقان اینگونه میدان را برای شیطان باز نگذارند ! 
لازم به یادآوری است در شبهای ماه شعبان مراسم مشابهی در پارک بزرگ آزادگان به همت شهرداری تهران برگزار می شد! 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد