هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان
هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان

وزیر اطلاعات: گرانی سکه و ارز بخشی از جنگ روانی دشمن است

وزیر اطلاعات: گرانی سکه و ارز بخشی از جنگ روانی دشمن است که استکبار رسانه‌ای در آن نقش مهمی دارد / با پیگیری‌های وزارت اطلاعات متوجه شده‌ایم جنگ روانی سنگین علیه اقتصاد کشور از کجا نشأت می‌گیرد.....

جنگ روانی سنگین دشمن با همراهی استکبار رسانه‌ای افزایش یافته و ما بر روند و سیر حرکت تحریم‌ها اشراف و آگاهی داریم.


 جنگ روانی سنگین دشمن با همراهی استکبار رسانه‌ای افزایش یافته و ما بر روند و سیر حرکت تحریم‌ها اشراف و آگاهی داریم. تحریم‌های دشمن هرگز به ضرر ما نبوده است، دشمن به خوبی می‌داند که تمام پیشرفت‌های ما در گرو همین تحریم‌ها است.

 

به گزارش فارس ، حیدر مصلحی در برنامه بصیرت عاشورایی که به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که وزارت اطلاعات انجام داده متوجه شده‌ایم جنگ روانی سنگین علیه اقتصاد کشور از کجا نشات می‌گیرد.

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به پیشرفت‌های جامعه غرب تاکید کرد: این پیشرفت‌ها در بخش‌هایی جزئی قابل قبول است اما بخش عمده این علم که مدام به رخ کشورهای اسلامی کشیده می‌شود، تکرار علمی است که از مشرق زمین و کشورهای اسلامی به تاراج رفته و در کتاب خاطرات یکی از مستشاران انگلیسی نیز به این موضوع اشاره شده است.

 

مصلحی ادامه داد: یکی از این مستشاران از کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های مسلمان به عنوان گنجی عظیم که صاحبش از آن بی‌خبر است یاد کرده و به خریداری آنها با کم‌ترین قیمت و انتقال آن به اروپا اشاره کرده است.

 

وی به فتنه‌ها و چالش‌های امنیتی پیش روی جامعه اشاره کرد و گفت: نباید از ریزش‌ها و رویش‌ها بترسیم، چرا که مسیر صراط مستقیم همواره این‌گونه بوده است.

 

وی در ادامه گفت: با وجود اینکه دشمن به دنبال ایجاد مشغولیت‌های داخلی و بحران‌های سنگین برای رهبر و مسئولان انقلاب است، مدیریت بدیع رهبری که اکمال دین را نیز در پی دارد به بهترین وجه امت بصیرت‌پذیر را برای پیمودن راه صحیح راهنمایی و مدیریت کرده و در زمان‌های لازم هشدارها را بیان می‌کند.

 

مصلحی به جنگ روانی دشمن علیه ایران اشاره و تاکید کرد: برخی به دنبال این هستند که بگویند وضعیت امروز جامعه وضعیت شعب ابی‌طالب است اما رهبر معظم انقلاب این موضوع را رد کردند و آن را فضاسازی و القای دشمن خواندند.

 

وی ادامه داد: گران شدن روز افزون طلا و ارز بخشی از این جنگ روانی سنگین دشمن است که استکبار رسانه‌ای در آن نقش مهمی دارد و لازم است هوشیاری مردم انقلابی را در این زمینه شاهد باشیم.

 

وزیر اطلاعات با بیان اینکه تحریم‌های دشمن هرگز به ضرر ما نبوده است، تصریح کرد: دشمن نیز این موضوع را به خوبی می‌داند که تمام پیشرفت‌های ما در گرو همین تحریم‌ها بوده و اقدام‌های ناپسند وی در زمینه ترور دانشمندان هسته‌ای ایران ناشی از ناتوانی او در قبال پیشرفت‌های ایران و تأثیر نداشتن تحریم‌ها است.

 

وی ادامه داد: از ویژگی‌های مهم مدیریتی رهبرمعظم انقلاب کشور همین است که از این تحریم‌ها به عنوان فرصت استفاده کرده و نشست‌های مختلف با دانشمندان کشور را مدیریت می‌کنند که دشمن نیز این مدیریت موفق را شاهد بوده و آن را تاب نمی‌آورد.

 

وی ادامه داد: همانند خیبر که انواع دشمنان با هم علیه اسلام همکاری کردند امروزه نیز شاهد اتحاد قارون‌های مختلف زمانه و استکبار جهانی برای نابودی کشور اسلامیمان هستیم اما نتیجه این جنگ شبیه نتیجه خیبر پیروزی اسلام و گسترش یافتن بیداری اسلامی در منطقه است.

منبع:صریح نیوز


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد