هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان
هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان

حمله به سفارتخانه های رژیم صهیونیستی در هند و گرجستان

رسانه های خارجی لحظاتی پیش از حملات مخالفان رژیم اشغالگران قدس به سفارتخانه های رژیم صهیونیستی در گرجستان و هند خبر دادند.

به گزارش مهر، شبکه های الجزیره و العربیه و رویترز در خبری فوری گزارش دادند : وزارت امور خارجه اسرائیل از وقوع دو انفجار در نزدیک سفارتخانه های این رژیم در هند و گرجستان خبر داده است.

بر اساس این گزارش، دو بمب در نزدیکی سفارتخانه های رژیم صهیونیستی در تفلیس و دهلی نو منفجر شده است.

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که هدف از انفجار این بمبها، کارکنان سفارتخانه های اسرائیل در گرجستان و هند بوده است.

این شبکه ها به جزئیات بیشتری درباره این خبر اشاره نکرده اند.

نظرات 3 + ارسال نظر
یاسین 1391,03,17 ساعت 11:12 ق.ظ http://0000223.blogfa.com/

سلام هم لینکی گرامی وفات ام المصائب عمه سادات را بر شما تسلیت می گویم

منتظر حضور گرمتان هستم همیشه
موفق باشید خیلی وب زیبا ومفیدی دارید

به روی دل، غم و داغ تورا گذاشته ام

به روی شانه ی خود کربلا گذاشته ام
برای آنکه مرا غُصه ی تو پیر کند

به روی کُلِّ جوانیم پا گذاشته ام
برای آنکه بگویم هنوز فکر توام

ببین که پیرهنت را کجا گذاشته ام
شکسته تر شده این دل،دله بدون حسین

شکسته تر شده هرچه دوا گذاشته ام
اگر بناست ببینی مرا بیا گودال

گه خویش را لب گودال جا گذاشته ام
هنوز خون گلوی تو رنگ موی من است

گمان مبر که به مویم حنا گذاشته ام
نشد اگرچه تنت را کفن کنم اما

هنوز هم کفنت را سوا گذاشته ام
(علی اکبر لطیفیان)

التماس دعای ظهور

سلام یه سوال داشتم خدمتتون من برای تبادل تو سایت پلاک ثبت نام کردم منظور از صفحه ای که من قرار دارم یعنی چی؟؟؟؟؟ باتشکر اگه جواب بدید

saberin 1391,03,06 ساعت 06:40 ب.ظ

و سلام نام خداست....

بالاخره با مشکلات فراوان دوباره پا در عرصه ناتو فرهنگی نهادیم.
انشاالله دیگه از طرف میهن بلاگ و بعضی نهاد های ........مورد اذیت قرار نگیریم و بتونیم به یاری آقا صاحب الزمان(عج) به اوج برگردیم.
خسته شدیم از بس بعضی ها که کمی قدرت دارند سنگ انداختن جلوی پایمان.

درضمن با مطلب
(یک حدیث فیس بوکی برای ایرانیان)
بروز هستیم.

لینک پست(یک حدیث فیس بوکی برای ایرانیان)

http://saberin-.mihanblog.com/post/277

آدرس سنگر ما
saberin-.mihanblog.com

منتظر حضورتون هستیم.
مارو با نظرات خودتون یاری کنید.

یاعـــــــــــــــــلــــــــــــــــــی...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد