هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان
هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان

بانک‌های هشت استان بودجه برای وام ازدواج ندارند !!!!

در حالی که به دلیل شرایط اقتصادی آمار ازدواج‌ها نسبت به دهه‌های قبل روند کاهشی دارد و مسئولان با افزایش مبلغ وام در تلاش برای جبران بخشی از هزینه‌های زندگی برای زوجین جوان هستند، بانک‌های هشت استان بودجه‌ای برای پرداخت تسهیلات ازدواج ندارند و زوج‌ها مجبور به گرفتن وام از استان‌های همجوار هستند.
 زوجین که پس از ثبت عقد خود یکسال فرصت برای گرفتن وام ازدواج دارند باید به سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در اینترنت مراجعه و ثبت نام کنند.
البته برای این کار لازم است که حتما استان محل زندگی خود و همچنین با توجه به اینکه تعیین شعبه بر اساس نشانی محل سکونت انجام می‌شود، شهر و نشانی دقیق محل سکونت را اعلام کنند که با انتخاب استان محل سکونت یک یا چند بانک از 11 بانکی که وام ازدواج می‌دهند اعلام خواهد شد تا پس از بررسی‌ها زوجین بانک مورد نظر خود را اعلام کنند.
این درحالی است که با انتخاب برخی از استان‌ها همچون اردبیل، خراسان رضوی و شمالی، خوزستان، قم،‌ کرمانشاه، لرستان و گیلان، سایت اعلام می‌کند که « هیچ موردی یافت نشد»، یعنی هیچ کدام از 11 بانک «‌ملت، رفاه کارگران، مسکن، سپه، کشاورزی، ملی، تجارت، صادارت، پست بانک، توسعه تعاون و قرض‌الحسنه مهر» بودجه برای پرداخت وام ازدواج ندارند.
البته این سامانه اعلام کرده «اسامی بانک‌هایی که در استان انتخابی شما دارای بودجه هستند و این اسامی با توجه به بودجه و تعداد متقاضیان در صف در حال تغییر است.»
حال اینکه چه مدت زمانی بانک‌های این استان‌ها بودجه کسب می‌کنند تا به زوجین همشهری خود وام بدهند مشخص نیست، ضمن آنکه گرفتن این وام از استان‌های همجوار و نزدیک مشکلات خود را دارد چراکه گرفتن وام از نزدیک‌ترین بانک محل زندگی شاید بیشتر از چندماه به طول انجامد و گرفتن وام از استان همجوار موجب شود یکسال زمان اعلام شده برای اخذ وام به پایان برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد