هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان
هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان

درباره نامه ریاست جمهوری به ریاست قوه قضاییه

اگر به عنوان یک فرد عادی به ملاقات جوانفکر بروید بعید است کسی مانع شما باشد.اما اگردرجایگاه حقوقی ریاست جمهوری و با دهل و کرنا بخواهیدنقاره آزادیخواهی را به صدا درآورید این عین استبداد وازجنس استبداد بنی صدر وموسوی وکروبی است و شان مقام دوم کشور اجل از این بازیهای موهن است؛مومن از چند جاگزیده نمی شود چه رسدبه رئیس قوه قضاییه که الحمدالله سروری برای مومنین است.

"عماریون"درباره نامه ریاست جمهوری به ریاست قوه قضاییه نوشت:


بسم الله القاسم الجبارین


گفتگو آیین درویشی نبود    ورنه با تو ماجراها داشتیم


گلبن حسنت نه خود شد دلفروز    ما دم همت بر او بگماشتیم

شیوه چشمت فریب جنگ داشت     ما ندانستیم و صلح انگاشتیم

نکته ها رفت و شکایت کس نکرد         جانب حرمت فرو نگذاشتیم

==============================================

بخشی از نامه معروف حضرت امام روح الموسوی الخمینی قدس الله نفسه زکیه خطاب به مرحوم آیت الله منتظری

( .......سخنی از سر درد و رنج و با دلی شکسته و پر از غم و اندوه با مردم عزیزمان دارم: من با خدای خود عهد کردم که از بدی افرادی که مکلف به اغماض آن نیستم هرگز چشم‌پوشی نکنم. من با خدای خود پیمان بسته‌ام که رضای او را بر رضای مردم و دوستان مقدم دارم؛ اگر تمام جهان علیه من قیام کنند دست از حق و حقیقت برنمی‌دارم. من کار به تاریخ و آنچه اتفاق می‌افتد ندارم؛ من تنها باید به وظیفه شرعی خود عمل کنم. من بعد از خدا با مردم خوب و شریف و نجیب پیمان بسته‌ام که واقعیات را در موقع مناسبش با آنها در میان گذارم. تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام؛ سعی کنند تحت تاثیر دروغ‌های دیکته شده که این روزها رادیوهای بیگانه آن را با شوق و شور و شعف پخش می‌کنند نگردند. از خدا می‌خواهم که به پدر پیر مردم عزیز ایران صبر و تحمل عطا فرماید و او را بخشیده و از این دنیا ببرد تا طعم تلخ خیانت دوستان را بیش از این نچشد. ما همه راضی هستیم به رضایت او؛ از خود که چیزی نداریم، هر چه هست اوست )

=================================================

در روزگار نامردی دشمن غدار و ستم پیشه یعنی امپریالیسم و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار که از ملت مجاهد و مسلمان ایران 33 سال است سیلی ناب دریافت می کند و حتی به تازگی بزدلانه و از روی ضعف و زبونی 400 میلیون گلوله توسط وزارت امنیت داخلیش از ترس شورش های داخلی برای کشتن ملت غافل خود تهیه نموده و در زمانه ایی که لمپن های داخلی متاثر از اغواگری های اختاپوس رسانه ایی بر خر مراد دهل هرزگی می نوازند ودر بحبوحه نبرد اقتصادی تمام عیار مقاومین و مستضعفین با مستکبرین گویا فیل بعضی ازدوستان هوای هندوستان نموده و سرمست از مزه قدرت اسیر توهمات بیمار گونه و القایی دشمن شده اند، تو گویی در منجلابی خود ساخته لحظه به لحظه فرو می روند وچون یاس از لشکریان شیطان است ما از هدایت آنان مایوس نیستیم مع الوصف با دعای عاجزانه و توکل به درگاه حضرت حق و ائمه معصومین سلام الله علیهم اجمعین خاصه بی بی دو عالم حضرت زهرای طاهره(سلام الله علیها) تا آنجائیکه خدای ناکرده متعرض فرامین حضرت امام خامنه ایی روحی له الفدا نشویم، چند کلامی را با آقای رئیس جمهور در ارتباط با نامه اخیرشا ن به ریاست محترم قوه قضائیه در میان می گذاریم.

آقای رئیس جمهور امروز هر کودک دبستانی می داند که دشمنان دین و ملت چون گرگهای گرسنه در کمین این کشور نشسته اند و شلاق گرانی بر گرده این ملت مظلوم و شهید داده بیداد می کند و راس هرم یعنی مقام معظم رهبری هم پای قاعده هرم یعنی ستم کشان و محرومین مومن بر اساس راهبرد امنیتی خویش هم چون سلف صالحش امام خمینی (ره) پیامبر گونه مردم را در مقابل دشمن به وحدت می خواند و نباید دعوای درون خانه را برای شکستن این وحدت به کوچه کشانید لاجرم و یقینا این از دلایل اصلی وجود مهر محرمانه در پای نامه ریاست محترم قوه قضائیه خطاب به شما بوده است پس آنکس که هتاکانه به افشای این مهر می پردازد خواسته و ناخواسته در زمین دشمن شش وبیش بازی می کند. فافهم...

اما دلایل شما به شرح آتی نه تنها فاسد بلکه تالی افسد نیز هست.

1 – به اصل 113 استناد جسته اید که رئیس جمهور پس از رهبر شخص دوم کشور است که باید گفت لعنت بر منکر این اصل ولی آیا از این اصل می توان نتیجه گرفت که نعوذ بالله رهبر می تواند خلاف شئون رهبری یا خلاف قانون اساسی عمل کند؟؟؟ آیا از این اصل می توان نتیجه گرفت رئیس جمهور مالک مطلق کشور است و به هر جا که دلش خواست می تواند سرک بکشد؟؟ یا آیا چون رئیس جمهور شخص دوم کشور است اجازه دارد از چراغ قرمز بگذرد؟ آیا چون شخص دوم کشور است اجازه دارد به مردم بگوید بیش از 100 میلیارد دلار ذخیره ارزی داریم و مدتی بعد معاون اولش بگوید "جمشید بسم الله " با یک چهار پایه در چهار راه استانبول اقتصاد کشور را به لجن کشیده است؟! آیا این شخص دوم مملکت که جمشید بسم الله همه توش و توان اقتصادیش را به بازی می گیرد تا جائیکه توانایی اداره مرغ و تخم مرغ را در کشوراز او سلب می شود در حالیکه داعیه مدیریت جهانی را دارد به جایگاه مقام دومیش در کشور تجاوز نکرده است؟ آیا نباید از دست چنین مقام دومی دق کرد و مرد ؟؟؟

در استناد به اصل 121 آورده اید (همچنین بر اساس اصل 121 قانون اساسی ریاست جمهوری با سوگند شرعی متعهد به صیانت از حقوق اساسی ملت شده است.)

در جواب شما باید گفت اولا این جملات بر سیاق و گرته برداری از شارلاتانیسم، دار و دسته لیبرال دموکرات های دوم خردادی است که بر آموزه ها و استنباطات لغو و هوس آلود مایکل لدین ها مبتنی است زیرا در اصل 121 چنین عباراتی می یافت نشود اگر باور ندارید اصل 121 را در اینجا برای یاد آوری شما و تنبیه رئیس جمهور آتی می آورم تا سیه روی شود هر که در او غش باشد. ( بسم الله الرحمن الرحیم من به عنوان رئیس جمهور در پیشگاه قرآن کریم و در برابر ملت ایران به خداوند قادر متعال سوگند یاد می کنم که پاسدار مذهب رسمی و نظام جمهوری و قانون اساسی کشور باشم وهمه استعداد و صلاحیت خویش را در راه ایفای مسئولیت هائی که برعهده گرفته ام به کارگیرم وخود راوقف خدمت به مردم واعتلای کشور, ترویج دین واخلاق, پشتیبانی ازحق وگسترش عدالت سازم و از هرگونه خودکامگی بپرهیزم و از آزادی و حرمت اشخاص و حقوقی که قانون اساسی برای ملت شناخته است حمایت کنم. در حراست از مرزها و استقلال سیاسی و اقتصادی و فرهنگی کشوراز هیچ اقدامی دریغ نورزم و با استعانت از خداوند و پیروی از پیامبر اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام قدرتی را که ملت به عنوان امانتی مقدس به من سپرده است همچون امینی پارسا و فداکار نگاهدار باشم و آن را به منتخب ملت پس از خود بسپارم‏‏.)

آقای رئیس جمهور در اینجا موارد متعددی را می توان با استدلال اتم و اکمل ارائه نمود که از قضا مبین نقض عهد شما علی الخصوص در دور دوم ریاست جمهوری است که آنرا به اهلش وا می گذارم؛ فتامل...

2 – هیچ منصف دلسوزی نمی گوید در قوه قضائیه مشکل یا مشکلاتی وجود ندارد حد اقل بهترین دلیل وجود مشکلات وجود فشار از سوی نیرو های اجرائی یا تقنینی برای اثر گذاری بر آراء قضات شریف و با شرف است. اما آقای رئیس جمهور اصل 57 قانون اساسی می گوید :

(قوای‏ حاکم‏ در جمهور اسلامی‏ ایران‏ عبارتند از: قوه‏ مقننه‏، قوه‏ مجریه‏ و قوه‏ قضاییه‏ که‏ زیر نظر ولایت‏ مطلقه‏ امر و امامت‏ امت‏ بر طبق‏ اصول‏ آینده‏ این‏ قانون‏ اعمال‏ می‏ گردند. این‏ قوا مستقل‏ از یکدیگرند) آیا حضرتعالی از مفهوم استقلال قوا اعمال نفوذ رئیس قوه مجریه بردیگر قوا را افاده می فرمایید و انشا ء الله ما هکذا طن بک؟

در ادامه به اصول (3 ، 6 ، 9 ، 19 ،20 ، 22 ، 23 ، 24 ، 25 ، 26 ، 27 ، 32 ، 34، 35 ، 36 ، 37 ، 38 و 39) اشاره کرده اید که باید گفت به شرحی که در خصوص سوگند نامه ریاست جمهوری ذکر کردیم بسیاری از عملکرد های دولت جنابعالی ناقض این اصول است در این جا اشاره ایی ظریف برای اهل فهم بیاورم که اساسا کلمه «ملت» در زبان فارسی به معنای «پیروان یک دین» بوده است. در سده اخیر این واژه را معادل با واژه انگلیسی و فرانسوی Nation گرفته‌اند که معانی گسترده و متعدد و ناروشنی دارد. در ایران و برخی کشورهای دیگر از این معانی متعدد و وارداتی برای مقاصد شبه‌نژادی و تمامیت‌خواهانه و احیاناً فریبگرانه سوءاستفاده شده است. امروزه در تداول عامه و در ضمن مقاومت عمومی در برابر این مفهوم وارداتی، «ملت» مترادف با «مردم» بکار می‌رود و تفاوتی با آن ندارد. با استفاده بیشتر از واژه «مردم» و کوشش برای بازگرداندن واژه «ملت» به معنای ادبی و تاریخی اصیل خود، نه تنها چیزی را از دست نخواهیم داد، که همبستگی، همزبانی و تفاهم بیشتری را نیز به دست خواهیم آورد و به برخی تعارض‌ها پایان داده خواهد شد. چنانکه غربیان نیز پس از جنگ جهانی دوم و پس از کشتاری که فاشیست‌ها و نژادپرست‌های ناسیونالیست (ملت‌گرایان/ ملی‌گرایان) براه انداختند، به این نکته حساس شدند و بیش از آنکه از واژه Nation استفاده کنند، واژه People را بکار گرفتند.

پس لطفا از رقص غیر سماعی با این کلمه ملت دست بردارید در شان شما نیست که پچ پچ در گوشی منافقین منحرف را آویزه گوش کنید!!! که هر جا خواستند دمار از روزگار این ملت در آورند با این شونیسم جاهلانه تیشه بر ریشه فرهنگ، اقتصاد، سیاست، فرهنگ، امنیت و رفاه مردم یعنی "ناس" زدند؛ فتدبر...

3 – به هنگامه فتنه رسوا ی سال 88 که نفتخواران بین المللی و صهیونیست های کودک کش با رقص رقاص های سبز پوش در خیابان های ام القری اسلام یعنی تهران که مع الاسف با گزک بدست کردن فرمایشات ناپخته حضرت عالی به راه انداخته بودند به برادر عزیزی از ستاد انتخاباتی حضرتعالی تلفن زدم و گفتم برادر جان عده ایی در این بازی از صدر تا ذیلشان بی گناهند و فریب خورده؛ به آقای احمدی نژاد بگوئید با هماهنگی قوه قضائیه سری به زندان اوین بزنند تا بسیاری از این فریب خوردگان با روئیت ایشان خشم جاهلانه و کور خویش را وانهند و ببینند که احمدی نژاد از جنس کوچه و بازار است و ....

اما دریغ از یک اجابت اندک!!! اکنون آقای احمدی نژاد چه شده است کسی که نستجیر بالله چادر عفت زنان غیرت مند این دیار را در مجله خاتون پوشش هرزگی خوانده است این قدر عزیز شده است که حضرتعالی برای دستمالی قیصریه به آتش می کشید؟؟؟ آیا شما برای این منظور رئیس جمهور این ملت مظلوم و شهید داده شدید؟؟؟ آیا آن چادر های خونین زنان به خون تپیده در جمعه سیاه سال 57 در میدان ژاله تهران پوشش هرزگی بودند یا اسلحه مجاهدت بر فرق دیوان شهوت و قدرت ؟؟؟............

پس اظهر من الشمس است که شما رفتنتان به زندان اوین شائبه سیاسی دارد شاید با این دگر دیسی که بدست جریان لعنتی انحراف در شما ایجاد شده است به نظر می رسد که تصمیم دارید ترفند های شیخ بیسواد برای تجاوز به زنان و مردان موهومی را برای ناظران حقوق بشر نظیر شیرین عبادی و ... افشاء نمایید و براستی آقای احمدی نژاد عزیز :

اگر با دیگرانش بود میلی       چرا ظرف مرا بشکست لیلی؟؟؟

از قضای روزگار چون قوه قضائیه خود را ملزم به اجرای قانون اساسی می داند رفتن شما به زندان اوین را مصلحت نمی داند و این به معنی مصلحت در عدم اجرای قانون اساسی نیست بلکه به معنی این است که شما همانند لویی چهاردهم که می گفت " قانون من هستم" قانون اساسی نیستید! یکی از مواردی که به طور مکرر در اصول قانون اساسی مذکور است وظیفه امر به معروف و نهی از منکر است که برای تنسیق امور از وظایف آحاد مردم تلقی شده است بنا بر مراتب اولا به راه معروف آیید ثانیا با توجه به تساوی آحاد مردم در برابر قانون، حضرتعالی بطور حتم می توانید به عنوان یک فرد عادی به ملاقات آقای جوانفکر بروید و بعید میدانم قوه قضائیه مانع شما شود ولی اگر ازجایگاه حقوقی ریاست جمهوری بخواهید فراقانونی عمل کنید و خدای ناکرده با تحریک جریان ملعون انحرافی مثلا مانند رابین هود دست جوانفکر را گرفته و کری خوانان او را از زندان بیرون بیاورید به حکم نقض قانون با شما بر خورد خواهد شد.

راقم این سطور قائل به عمل به رساله عملیه است و از غیب و جن و جمشید خبر ندارد اما به خودم می گویم خدا کند این حدسم دروغ باشد و جریان انحرافی با توجه به زمینه نفاقی که از قبل دارد شمارا به جاده ایی نکشانده باشد که "مملکت را همانطور که از دوم خردادی های تکنوکرات و آمریکایی مسلک تحویل گرفته ایی همانطور هم تحویل بده و برو .."

موضوع دیگر اینکه آزادی تفکر و اندیشه در این مملکت بیش از هر جای دنیاست تنها استبداد و حاکمیت جهل و شهوت با نام آزادی غربی محلی از اعراب ندارد که آنهم به لطف لیلا و نیکی و گلشیفته شما اعراب دارش نمودید .

و در خصوص اصل 168 اگر به فراز آخر آن دقت کنید می گوید نحوه انتخاب، شرایط، اختیارات هیات منصفه و تعریف جرم سیاسی را قانون بر اساس "موازین اسلامی" معین می کند پس به تبع آن وقتی یک فقیه جامع الشرایط ومجتهدی مسلم و بر جسته در راس قوه قضائیه نشسته است عبارات شما مشمول سالبه به انتفاع موضوع است. فتفکر...

4 – در این باره که ریاست محترم قوه قضائیه شمارا دعوت به رسیدگی به معیشت معاسرین نموده اند فوقا اشاراتی بیان شد مع الوصف چون جنابعالی برای الغاء به مخاطب به لحاظ روانشناختی دست به تکرار موضوع زده اید گفتنی هایی هست. هر چند دعوت جنابعالی به این موضوع به نوعی دعوت شما در عمل به قانون اساسی است که سنگ آنرا به سینه می زنید اصل 122 مقرر میدارد که رئیس جمهور دربرابر ملت و رهبر و مجلس شورای اسلامی مسئول است هم چنین در اصل 142 آمده است دارائیهای رهبر، رئیس جمهور، معاونان رئیس جمهور و ............. توسط رئیس قوه قضائیه رسیدگی می شود که بر خلاف حق افزایش نیافته باشد با این اوصاف و با توجه به تنگنای معیشتی ایجاد شده برای امت خمینی (ره) و خامنه ایی چه کسی باید این واژه های قابل نشر پردازش شده که قبلا خطاب به وکیل آقای مشایی و در سایت عماریون جهت قضاوت افکار عمومی پیرامون کلید واژه محمدرضا رحیمی ارائه شده را توضیح دهد:

*خانه ی زعفرانیه...اول ... برادران زارعی ... معدن سنگ مرمر... * نیاوران برج مروارید... جمال رشیدیان ... * شرکت فراز اندیش غرب ... * شرکت بابک احداث... شرکت حلبچه... قرارداد ها ... : تق (تقی پور) ، رحم (رحیمی) ، رش (رشیدیان) ، پور (پورانی) * بزرگراه آبشناسان . بلوار شاهین شمالی خ... پلاک ... * جمال رشیدیان * زرین گل (پروژه های عسلویه ، هلدینگ شرکت پتروشیمی شستا ، هتل شادی) * نجابت (نفت ) * محسن حبیب (شرکت پتروشیمی وزارت نفت) * فرهاد مؤیدی (رفاه) *کرمرضا پیریایی (ف غلامرضا) کوهدشت لرستان لیسانس زبان و ادبیات عرب، میترا هندی فرزند محمد ... فرماندار دره شهر، بانه؛ قروه؛ مدیر کل اجتماعی کردستان، استاندار همدان و نیرویش محمدحسن ترکمن (ف هیبت الله)... * فرزاد پورانی( 497846 ) کار اقتصادی تهران و دبی ... ف شیرافکن ... خ نیاوران خ کاشانک خ خداوردی – کوچه ... شرقی پلاک ... * جمال رشیدیان (252770 ) ... ملاصدرا خ شیراز جنوبی – کوچه ... پلاک ... * محمدقربان کیانی(742900 )گرگان* بهرام ولدبیگی ن قربان نژاد ... خ شهید نامجو کوچه شهید ... پلاک ... ( 974283 ) * مهدی سنگالی ، م محمدی * خ ابوذر خ زمزم خ علامه امینی کوچه ... روبروی... پلاک ... خانم رجب پور : (54101)... خانم وهاب زاده :( 02040)... * آقای خواجه پیری مدیر عامل وقت شرکت دخانیات در سال 1380 * خانم کلهر( 951868 ) *خانم عرفانی همسر رحیمی شرکت هاتف قشم ... کار اقتصادی قشم...* محمود عرفانی برادر خانم رحیمی شهروند انگلستان ... نزدیک به انجمن کلیمیان انگلیس * آقای مسعود (معاون اداری مالی استانداری تهران) از ... * صمدی بنیانگذار جریان حزب توده در قروه ... همسر او بنام مهناز اللهیاری ... * دختر صمدی سوئیس پیش خاله هایش پس از داستان ... به هزینه... * مهندس جهانگیری مدیر عامل کندلوس ...* آقای رادپور راننده رحیمی... دفتر وزیر کشاورزی* احمد مکری(722975) * ناصر ابریشمی کار اقتصادی دبی... *ماشینهای عراقی ...هدیه... وزرا * پرونده ی پورانی ...دادسرای نظامی(497846) جمال ، فرزاد و رحیمی... برج ... برجسازی ... قربانی کیانی پرونده دادگستری بانه واردات 7 هزار... معاون اداری مالی دانشگاه... * فرمان کاوه ... معلم... * بهرام ولدبیگی مشاور فرهنگی رحیمی... * داریوش محمدی ( پسر عمه ی خانمش )... ایتالیا ... فرش * پورانی ... نبش شهید حکیم (زیر آ.اس.پ) *پشابادی حسابداری* داریوش سرهنگی ... * لطیفه عرفانی همسر رحیمی * امیری مدیر کل دادگستری سنندج در زمان استانداری رحیمی* قاضی ملک محمدی (دادگاه انقلاب) * قاضی محمودی ... * دفترخانه ی سر تخت طاووس (درّی)... * شهبازی معاون در دیوان... از اقوام آقای یونسی وزیر اطلاعات! سابق!! * حسن عربیان ... سفارت ...

با این اوصاف اولا : مطابق اصل 73 قانون اساسی هر چند شرح و تفسیر قوانین عادی در صلاحیت مجلس شورای اسلامی است ولی مفاد این اصل مانع از تفسیری که دادرسان در مقام تمیز حق از قوانین می کنند نیست از این قرار تفسیر دادرسان و به طریق اولی تفسیر قاضی القضات که منصوب مقام عظمای ولایت مطلقه فقیه است در مقام تمیزحقوق عامه (شرایط سخت معیشتی عموم طبقات و سربازان واقعی نظام یعنی مردم کوچه وبازار) حتی بر تفسیر مجلس برای اجرا ارجح است و به همین دلیل است که تفسیر بین شرعی توسط فقیه و قاضی شرع بر قوانین غلبه دارد (نقض احکام با توجه ماده 18) بنا بر این توصیه ریاست محترم قوه قضائیه به شما از سنخ تفسیر سیاسی به مفهوم عوامانه آن نیست بلکه در مقام تمیز و رعایت حقوق عامه است که بالطبع و بالتبع اولی بر رعایت حق نداشته آقای جوانفکر است؛ فتفکر...

ثانیا : به تفکر و تامل در توضیحات فوق الذکر بپردازید تا بدانید اساسا در ما نحن فیه بحث مطروحه از سنخ سیاست نیست مگر آنکه ما چون خویش را در آئینه بینیم در شناخت تصویر خود به خطا گام بر داریم؛ فتعجب...

ثالثا :

نقش تو چون آئینه بنمود راست خود شکن آئینه شکستن خطاست

زیرا این حضرت عالی بودید که در مصاحبه اخیر تلویزیونی در پاسخ به خبرنگار بدین مضمون فرمودید که "چه کسی گفته امسال سال آخر ماست؟" راستی آقای رئیس جمهور مگر بناست قوه مجریه و یا آقای جوانفکر و مشایی در انتخابات آتی نقشی ایفا نمایند؟

رابعا : اگر شرایط سیاسی به قیمت هدم و ضربه به حیثیت نظام و مردم خدا طلب باشد به طور حتم و لابد قوه قضائیه وظایفش را به شرح مندرج در قانون و شریعت اگر در راستای جلوگیری از انحراف سیاسی و امنیتی و این ضربات موذیانه به کار نبندد خیانت کرده است و در واقع عمل مجرمانه مرتکب شده است و برای نمونه کافی است به قانون بازرسی کل کشور و دیگر قوانین جزائی و حقوقی کشور نیم نگاهی بیفکنید بی ضرر نیست.

خامسا: شاید شما نه از روی تقصیر بل از روی قصور از مجرم حمایت می کنید و دلیل ما بر نبود مصلحت دیدار از اوین فعل، اقرار و اظهار شماست، زیرا شما اولا به صراحت سخن از صیانت حقوق ملت به میان می آورید و ثانیا می فرمایید (اینجانب حکم علیه آقای جوانفکر را بر خلاف عدالت می دانم) و ثالثا تالی این صغری ها این می شود که قصد دیدار از زندان اوین را دارید یا للعجب جناب آقای احمدی نژاد آیا شما دست به سفسطه هوشمندانه نزده اید؟ اگر به تعبیر حضرت روح الله ما همگی مامور به حکم به ظاهر باشیم آیا شما با اسلحه و در حال شلیک به مغز مقتول می توانید به تماشا کنندگان صحنه جرم بگوئید آنان قاتلند؟؟؟

آقای رئیس جمهور که خودتان را پاسدار قانون می دانید آیا دوست دارید که کسی شما و نزدیکانتان را متهم کند که در بعضی پرونده ها به طور مستقیم و غیر مستقیم به همین قضات شریف که تعریفشان را می کنید فشار می آورید تا با تهدید و تطمیع حکم دلخواهتان را صادر کنند؟؟ و اگر دوست ندارید چرا بلافاصله پس از حکم دیوان عدالت اداری در باره آقای مرتضوی صندوق تامین اجتماعی را برای فرار از قانون به سازمان تبدیل کردید؟

سادسا : بفرمائید تکلیف یک فقیه و قاضی با مسائل مستحدثه چیست؟ حالا شما که پیرو مظهر عشق و انسانی کامل چون حضرت صاحب روحی و ارواح العالمین له الفدا(البته به گفته خودتان وگرنه ...) هستید، بفرمایید آیا تکلیف راویان حدیث بر اساس زمان، مکان و شرایط دارای سیالیت و پویایی نیست؟ و میدانیم که هست و الا چه نیاز است که حضرت باریتعالی اقدام به احداث احکام اولیه و ثانویه در شریعت بنماید. فتامل...

سابعا : اگر بدان گونه که حضرتعالی می فرمایید قوه قضا در امر مبارزه با رانت خواری کاری نکرده است پس بفرمایید: 1) پرونده اختلاس بزرگ 3000 میلیاردی به عنوان شاهکار حوزه اجرایی!!! را چه قوه ایی به سرانجام رسانید؟ 2) پرونده شهرام جزایری و دستگیری مجدد او پس از فرار از زندان توسط چه قوه ایی پی گیری شده است؟

3) پرونده اختلاس در بیمه ایران در کجا و توسط چه نهادی تکمیل، پی گیری و به نتیجه رسیده است؟ 4) دهها مورد اختلاسها و دله دزدی های کوچکتر در گوشه و کنار کشور را چه نهادی پی گیری نموده است؟ 5) مزاحمین به نوامیس و امنیت مردم و قاچاقچیان مواد مخدر را چه نهادی به دار مجازات آویخته است؟

آقای رئیس جمهور بنا بر توصیه موکد پیامبر گونه حضرت امام خامنه ایی روحی فدا دایر بر حفظ آبرو و وجاهت خانواده تبه کاران نمی توان به طور رسمی شرح حالی مبسوطی به همراه آراء صادره و یا پرونده های ارجاعی بازرسی کل کشور از چپاول غارتگران بیت المال به داد گاهها را ارائه داد

پس

سعدی کام ازسخن بر بند که شکر دریا را شیرین نکند

و به قول شما و علما وظیفه قطعی و لاینفک حکومت قضاوت است پس برای نقض این امر مهم تلاش عبث و سیاست کارانه نفرمایید.

ثامنا: اگر به عنوان یک فرد عادی به ملاقات جوانفکر بروید بعید است کسی مانع شما باشد اما اگر درجایگاه حقوقی ریاست جمهوری و با دهل و کرنا بخواهید نقاره آزادیخواهی را به صدا در آورید این عین استبداد و ازجنس استبداد بنی صدر و موسوی و کروبی است و شان مقام دوم کشور اجل از این بازی های موهن است و مومن از چند جا گزیده نمی شود چه رسد به رئیس قوه قضاییه که الحمدالله سروری برای مومنین است.

تاسعا: برای رئیس جمهور کشور که خود را ضامن حسن اجرای قانون می داند بسیار زشت است که یک نهاد قانونی مستقل کشور را تهدید به عدم پرداخت بودجه تخصیصی و قانونی نماید زیرا اولا دون شان مقام دوم کشور است و ثانیا بودجه تخصیصی به پیشنهاد دولت توسط مجلس مصوب می شود ثالثا در دولت آقای خاتمی هم به خاطر داریم که بودجه قوه قضاییه از جمله بازرسی کل کشور را به خاطر مانع تراشی در تحقیقات مربوط به رانت خواری پرداخت نمی کردند هر چند که بنا بر اخبار منتشره در تخصیص بودجه مترو شما نیز به این نوع اعمال منتسب هستید و انشا ء الله که این بیان تهدید آمیز شما اثبات آن اتهام نباشد. فتعلم...

عاشرا: برای پاسخ این بند هم به جملات مذکور در این مقاله مراجعه بفرمایید .

و اما سخنی با امت مهربان، مومن، خوب، صبور، مظلوم، شهید داده و انقلابی و آن اینکه هم چنان که در صدر مقاله بخشی از پیام امام مهربانی یعنی خمینی کبیر را خطاب به مرحوم منتظری آوردیم که فرمودند تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش و لذاست که ما دائما در این حوادث در معرض آزمون هستیم پس بر ماست که با بصیرتی مومنانه دست در دست رهبر عظیم الشان و گوش بفرمان و دهان مبارک ایشان باشیم این روزها روزهای امتحان ماست که همچون 22 بهمن ها، 9 دی ها، روز قدس ها با صبر مومنانه خویش طرحهای شیاطین منحرف داخلی و خارجی را نقش بر آب سازیم ما فرزندان رمضانیم که در محرم می روییم. ما عزت بین المللی و شرافت و کرامت اسلامی ایرانی خود را به دلار و پوند نمی فروشیم و براستی کدامین انسان است که در این کره ارض به خاطر بیشتر چریدن! تسلیم دشمن شود؟؟؟

در تاریخ روایت شده است که خداوند بر موسی کلیم (ع ) فرمود قریبا بر امت بنی اسرائیل قحطی فرو می آید و آن حضرت پیام را بر امت ابلاغ نمود و مردم خانه های خویش را بدرون خانه همسایه سوراخ نمودند تا هر چه دارند با هم مصرف کنند و پس از مدتی که خبری از قحطی نشد ازموسی کلیم (ع ) علت نیامدن قحطی را پرسیدند و پاسخ از آسمان رسید که یا موسی این مردم خود بداد هم رسیدند پس موضوع آمدن قحطی منتفی است بی شک به میزانی که در سایه تلاش و جدیت و امید دستگیر هم باشیم خواهیم دید که این قرن ، قرن غلبه مستضعقین بر مستکبرین است زیرا خدای عزیزی که مارا خلق کرده است چنین نوید داده است که : ( وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ )


علی فائز

بنده ابدی علی(علیه السلام) و اولاد امیرالمومنین(علیه السلام)
و انه قریب و مجیب 2 آبان
منبع: عماریون

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد