هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان
هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان

ما را ز کورش و کی و جم اعتبار نیست...

ما را ز کورش و کی و جم اعتبار نیست
فخری به داریوش و به اسفندیار نیست

مرده است دور رستم و سیروس و کیقباد
ما را به جاهلیت آن دوره کار نیست

در سایه محمد و آل محمدیم
برتر از این برای بشر افتخار نیست

ابنای دین و سوره توحید و کوثریم
بر دل ز کفر و شرک و شرارت غبار نیست

اسلام، اعتقاد و نظام و هویت است
هر کس نداشت در دو جهان رستگار نیست

اندر دژ ولایت و حصن امامتیم
مانند این حصار به گیتی حصار نیست

ما امت عدالت و صلح و اخوتیم
در ما نفاق و شیطنتِ دیو سار نیست

از جاهلیت مجوس نگیریم رسم و راه
ما را به جز ولایت مهدی (ع) شعار نیست

اعلام «ان اکرمکم» باشد این پیام
در کیش ما به رنگ و نژاد اعتبار نیست

گر مدعی تلاش به توهین ما کند
با او بگو که از تو جز این انتظار نیست

تو باش و هفت خوان و خرافات و ترّهات
راهی که می‌ روی ره پروردگار نیست

زنده است دین احمد (ص) و قرآن و اهل بیت (ع)
اکمل از آن طریق سوی کردگار نیست

یارب رسان امام زمان منجی جهان
فرّخ، زمان او که در آن، کار عار نیست

پر می‌ کند ز عدل به امر خدا زمین
بهتر ز عصر دولت او روزگار نیست

آئین دین مداری و تقوی شود رواج
رسم فساد و شرب مدام و قمار نیست

مؤمن عزیز گردد و کافر شود ذلیل
مرد خدا به دوره او خوار و زار نیست


حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

کتاب موبایل پیامک مذهبی

سپاس خداوند منان را که مارا یاری کرد تا نسخه اول کتاب موبایل پیامکهای مذهبی را منتشر کرده ودر اختیار شما عزیزان معتقد و متدین قرار دهیم.
از آنجایی که امروزه فضای اینترنت پر است از کتابهایی الکترونیک با موضوعات گوناگون(اس ام اس های عاشقانه،غمگین،فلسفی و...)،جای خالی کتابی با این موضوع را به وضوح وآشکارا حس میکردیم.لذا برآن شدیم تا مجموعه ای از زیباترین پیامکها را که برگرفته از آیات و روایات میباشند (از سایت اس ام اس پک) جمع آوری کرده و در اختیار شما دوستان علاقه مند قراردهیم.
امیدواریم که رضایت شمارا در بر داشته باشد.
با ارائه نظرات و پیشنهادات خود مارا در ارائه نسخه های بهتر این مجموعه یاری کنید.
جهت تهیه ی کتابهای بیشتر به وبلاگ : hatef313.blogsky.com مراجعه نمایید.
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجه


نسخه کامل تر مجموعه بابیش از 500 پیامک در موضوعات مختلف فرهنگی مذهبی در حال آماده سازی ست و به زودی در اختیار کاربران قرار میگیرد، برای ارائه نسخه با کیفیت بیشتر دوستان پیامکهای فرهنگی مذهبی خود را برای ما ارسال نمایید.


دریافت فایل جاوا

دریافت فایل اندروید

مشوق‌های جدید اقتصادی برای افزایش زاد و ولد؛ از سکه تا مسکن!!!!

خبرگزاری فارس نوشت: شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در مصوبه‌ای راهبردی مشوق‌های جدیدی برای افزایش نرخ باروری، زاد و ولد و بهداشت خانواده تصویب کرد که شامل مشوق‌های جدید اقتصادی از جمله هدیه سکه و وام‌های بلندمدت مسکن است.
بر اساس این گزارش، این مصوبه که در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده است، برای اجرا به مجلس، دولت و سایر ارگان‌های ذی‌ربط ابلاغ شده است.
برخی بندهای تشویقی این مصوبه به شرح زیر است:
- پرداخت هدیه تولد فرزند به مادر به صورت سکه بهار آزادی به صورت ذیل است: برای فرزند اول والدین زیر 25 سال نیم سکه، برای فرزند دوم یک سکه، فرزند سوم یک و نیم سکه، برای فرزند دوم والدین 25 تا 29 سال نیم سکه، فرزند سوم یک سکه و فرزند چهارم یک و نیم سکه، برای فرزند سوم والدین 30 تا 39 سال نیم سکه، فرزند چهام یک سکه.
ـ حق عائله‌مندی در کلیه قوانین ‌و مقررات استخدامی به دو برابر افزایش می‌یابد.
ـ خانواده‌های دارای 4 فرزند و بیشتر براساس نتایج آمایش جمعیتی و در دهک‌های پایین درآمدی جامعه می‌توانند حسب مورد از یکی از دو امتیاز زیر بهره‌مند شوند:
1ـ دریافت وام خرید مسکن به میزان دو برابر سقف وام‌های اعطایی بانک مسکن، با باز پرداخت 30 ساله و حداقل سود بانکی بخش مسکن. 2ـ دریافت یک قطعه زمین مسکونی به مساحت 200ـ 150 مترمربع در شهرستان محل سکونت به شرط ساخت و حداقل 15 سال سکونت در آن به استثنای کلان‌شهرهای کشور.

بانک‌های هشت استان بودجه برای وام ازدواج ندارند !!!!

در حالی که به دلیل شرایط اقتصادی آمار ازدواج‌ها نسبت به دهه‌های قبل روند کاهشی دارد و مسئولان با افزایش مبلغ وام در تلاش برای جبران بخشی از هزینه‌های زندگی برای زوجین جوان هستند، بانک‌های هشت استان بودجه‌ای برای پرداخت تسهیلات ازدواج ندارند و زوج‌ها مجبور به گرفتن وام از استان‌های همجوار هستند.
 زوجین که پس از ثبت عقد خود یکسال فرصت برای گرفتن وام ازدواج دارند باید به سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در اینترنت مراجعه و ثبت نام کنند.
البته برای این کار لازم است که حتما استان محل زندگی خود و همچنین با توجه به اینکه تعیین شعبه بر اساس نشانی محل سکونت انجام می‌شود، شهر و نشانی دقیق محل سکونت را اعلام کنند که با انتخاب استان محل سکونت یک یا چند بانک از 11 بانکی که وام ازدواج می‌دهند اعلام خواهد شد تا پس از بررسی‌ها زوجین بانک مورد نظر خود را اعلام کنند.
این درحالی است که با انتخاب برخی از استان‌ها همچون اردبیل، خراسان رضوی و شمالی، خوزستان، قم،‌ کرمانشاه، لرستان و گیلان، سایت اعلام می‌کند که « هیچ موردی یافت نشد»، یعنی هیچ کدام از 11 بانک «‌ملت، رفاه کارگران، مسکن، سپه، کشاورزی، ملی، تجارت، صادارت، پست بانک، توسعه تعاون و قرض‌الحسنه مهر» بودجه برای پرداخت وام ازدواج ندارند.
البته این سامانه اعلام کرده «اسامی بانک‌هایی که در استان انتخابی شما دارای بودجه هستند و این اسامی با توجه به بودجه و تعداد متقاضیان در صف در حال تغییر است.»
حال اینکه چه مدت زمانی بانک‌های این استان‌ها بودجه کسب می‌کنند تا به زوجین همشهری خود وام بدهند مشخص نیست، ضمن آنکه گرفتن این وام از استان‌های همجوار و نزدیک مشکلات خود را دارد چراکه گرفتن وام از نزدیک‌ترین بانک محل زندگی شاید بیشتر از چندماه به طول انجامد و گرفتن وام از استان همجوار موجب شود یکسال زمان اعلام شده برای اخذ وام به پایان برسد.

در سوگ ابن الرضا علیه السلام...

پاییز، پنجره‌ها را نشانه گرفته است و آسمان، داغ ستاره بیست و پنج ساله‌اش را ضجه می‌زند؛ داغ جوان‌ترین بهار شهیدی را که رفتنش، خواب پلک‌های زمین را آشفته است، داغ امامی که خورشید هم درس‌‏آموز سخاوتش بود.


شهادت مظلومانه امام جوادان و جوادامامان را محضر امام عصر عج الله و شیعیان عالم و همه جواد صفتان تسلیت عرض مینمایم

ویژه نامه شهادت امام جواد علیه السلام